مقالات آرشیو خبر ها
خط دفاع خوب قهرمانی می آورد

خط دفاع خوب قهرمانی می آورد

یوونتوس با کلاس خط حمله اش امتیاز جمع نمی کند ،  امار خط دفاع این تیم می گوید که اینکه انها دومین خط دفاع برتر لیگ هستند موضوع کم اهمیتی نیست.انها تنها سه گل بیشتر از نراتزوری ها دریافت کرده اند.

این خط دفاع خوب است که برای تیم قهرمای به همراه می اورد ،آمار سالهای گذشته هم این موضوع را تایید می کنند. یووه در ۶ بازی اخیرش بهترین تیم ایتالیا بوده ، نه تنها چون ۱۸ امتیاز کسب کرده ، بلکه چون تنها ۳ گل دریافت نموده است.اینتر ۴ ، امپولی و تورینو ۵ و ناپولی ، میلان و لاتزیو ۶ گل دریافت کرده اند.

در مقابل ورونا تقریبا هیچ خطری دروازه ی یووه را تهدید نکرد و این موضوعی است که یووه را در سفر پیچیده ای که برای مصاف با سمپدوریا به جنوا خواهد داشت ، متفاوت می کند.یوونتوس اگر آن گل های سهل انگارانه را مقابل کارپی نمی خورد ، می توانست به نراتزوری نزدیکتر باشد ، سالهای گذشته یووه تا این مقطع از فصل گلهای  کمتری خورده بود ، به ترتیب ۹ و ۱۱ گل در فصل ۲۰۱۴-۱۵ و ۲۰۱۳-۱۴.

ماسیمیلیانو آلگری بارها درمورد نقاط قوت یووه صحبت کرده ، در این مورد که تیم باید پیشرفت کند و اخرین قدم هایی که جا مانده اند بردارد.و از رتبه ی چهارم به رتبه ی اول بیاید.

جدول گل های دریافتی تا به اینجا :

۱- اینتر ۱۱

۲- ناپولی ۱۴

۳-یوونتوس ۱۴

۴-فیورنتینا ۱۶

۵-ساسولو ۱۷

۶- رم ۲۱

۷- آتالانتا ۲۱

۸- کیه وو ۲۱

۹- میلان ۲۲

۱۰- تورینو ۲۲

گل هایی که یووه تا این مقطع در ۵ فصل اخیر دریافت کرده بود :

۱- فصل جاری : ۱۴

۲- ۲۰۱۴-۲۰۱۵ : ۹

۳- ۲۰۱۳-۲۰۱۴ : ۱۱

۴- ۲۰۱۲-۲۰۱۳ : ۱۱

۵- ۲۰۱۱-۲۰۱۲ : ۱۲


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: